Wednesday, September 24, 2008

SEKA ALEKSIĆ TUŽI TEKSTOPISCE!



Seka Aleksić tužila Miloša Roganovića i Filipa Maletića, autore folk pesme „Aspirin", jer su ovaj hit bez njenog znanja prodali grčkoj pevačici Anci Samiou.
Pevačica Seka Aleksić tužila je autore svoje pesme „Aspirin" jer su veliki folk hit bez njenog znanja i saglasnosti prodali grčkoj pevačici Anci Samiou. Zvezda „Granda" tražiće finansijsku nadoknadu od tekstopisca Miloša Roganovića i pijaniste Filipa Maletića zato što se pesma, koja važi za nezvanični megahit godine, u Grčkoj izvodi kao „Aspirini".
- Bila sam šokirana kada su mi javili da neka Grkinja peva „Aspirin" jer imam ugovor s Roganovićem i Miletićem po kome pesmu „Aspirin" ne mogu da prodaju, niti ustupaju trećem licu bez moje pismene saglasnosti - kaže Seka za Press, i dodaje: - Pesmu sam pošteno platila, a oni su prekršili ugovor jer me ništa nisu pitali. Ja sada želim da mi nadoknade štetu, i zato sam se obratila svojim pravnim zastupnicima, advokatskoj kancelariji „Ateljević" - kaže Seka, koja nije želela da otkriva koliko će obeštećenje tražiti na sudu.
Miloš Roganović je beogradski stomatolog, zaposlen u beogradskom „Mažestiku", koji je napisao tekst za „Aspirin" na muziku pijaniste Filipa Maletića. Pesmu su prvo dali Ivani Selakov, koja je otpevala demo verziju, a onda su kontaktirali sa Sekom i prodali joj je. Posle ovog hita, Roganović i Maletić su, kako saznaje Press, dobili dosta porudžbina da pišu za mnoge druge poznate pevače. Oni trenutno pripremaju dve pesme za Gogu Sekulić, a već su objavili dve numere na albumu „Đoganija". Uporedo rade i hitove za Natašu Bekvalac, Jelenu Karleušu, kao i duetsku pesmu za Miru Škorić i Acu Lukasa.

No comments: