Tuesday, September 2, 2008

Britnina čudotvorna dijeta

Pevačica se ubrzano dovodi u formu dijetom od 1.200 kalorija dnevno, rekla je "zbogom" kafi i šećeru, i pet puta nedeljno vežb...

Pop princeza Britni Spirs najavljuje povratak "na velika vrata", kroz koja će proći sa znatno zategnutijom figurom.

Britni (26), koja je u poslednjih godinu dana prošla kroz psihičke probleme, bolesti zavisnosti, nagle promene težine, za časopis "OK" otkriva tajne svoje dijete.

Pevačica je za nekoliko nedelja skinula višak kilograma, koji je "nabacila" posle dva porođaja, i nastavila nezdravom ishranom.

"Očekuju me nastupi, pa sam morala da se vratim u formu. Pored treninga plesa, radim dosta aerobika, i dižem tegove. Pet puta nedeljno sam u sali za fitnes".

Pevačica je želela brze rezultate, pa je "batalila" zašećerene kafe za poneti, i prebacila se na režim ishrane koji dozvoljava samo 1.200 kalorija dnevno.

"Zvuči kao malo kalorija, ali stvar je u kombinovanju pravih namirnica. Ne pijem više ogromne kafe sa šlagom i čokoladom, ograničila sam unos kofeina i šećera. Ne prilazim šećeru, ne pijem ni voćne sokove. I voće je zabranjeno, osim avokada", kaže Britni.

"Unosim dosta proteina - za doručak omlet od belanaca, a za ručak ćureći hamburger. Jedem piletinu, lososa i dosta pirinča".

"Zdravija sam nego ikada"
, ponosno je izjavila Britni, čije zategnuto telo u bikiniju krasi naslovnu stranu časopisa "OK". Uz malo "Fotošopa", rezultat je zaista impresivan.

No comments: