Friday, September 12, 2008

DARA BUBAMARA VS. GOCA TRŽAN


Folkerka se okomila na pevačicu jer se pronašla u njenoj izjavi da joj je muka od "pevačica koje se hvale kupovinama skupih tašni"!
Folkerka Dara Bubamara ispljuvala je Gocu Tržan, koja je nedavno izjavila kako joj je muka od marke "luj viton" i pevačica koje se hvale kako su za tašnu dale i po nekoliko hiljada evra, dok narod nema šta da jede!
Naime, folk pevačica osula je paljbu na koleginicu, jer se očigledno osetila prozvanom njenim oštrim rečima, te je rešila da joj uzvrati udarac u intervjuu za nedeljnik "Svet".
- Prema Gocinoj logici, ako je zemlja u krizi, svi treba da se oblačimo na pijaci - rekla je Dara u tom intervjuu, i zasiktala:
- Čuj, našao se neko pametan da mi meri na šta da trošim pare. Ne želim da me Goca pogrešno shvati, ali komentari te vrste dozvoljeni su samo Breni i Ceci. Njima zaista može da bude muka od "luj vitona", ali ne i jednoj Goci Tržan. Pomisliću da je ljubomorna - zaključila je Radojka Adžić.
Na koga je Tržanova zapravo ciljala možemo samo da nagađamo, a bez daljeg je da je ostala zatečena Darinim komentarima, jer je za GAZETU, kada smo je pozvali da je pitamo za njeno mišljenje, u neverici izgovorila sledeće:
- Ne verujem i čisto sumnjam da je Dara rekla tako nešto za mene i nije mi jasno zašto se baš ona osetila prozvanom, mada je ispod mog nivoa da ja sad povodom toga nešto komentarišem - kratko je izdeklamovala Goca za naš list.
Stvarno, zašto se Dara osetila prozvanom?

No comments: