Tuesday, September 2, 2008

NE-Yo šokiran nominacijom



Ne-Yo je prilično nov što se tiče plesa u spotovima.

Ali on je otišao toliko daleko sa svojim koracima u spotu za pesmu Closer da su ga nominovali za Video Music Award, što ga je, kako sam kaže, prilično iznenadilo.

"Bio sam šokiran kada sam čuo da sam nominovan za Best Dancing in a Video. To je za Chrisa (Browna), a ne za mene. Zaista me je šokiralo. U pravom smislu reči. Naravno, to je bilo prijatno iznenađenje. Ali ipak ne mogu da se zamislim kako odlazim kući sa tom nagradom. Znate, u toj kategoriji su pravi plesači. Zasigurno ću biti tamo kako bih podržao onoga ko dobije tu nagradu, jer malo je verovatno da ću to biti ja."

Do saznanja hoće li Ne-Yo dobiti nagradu ili ne deli nas još samo šest dana. Ove godine će se održati već 25. dodela nagrada Video Music Awards. Ne-Yo je sa nama podelio svoje omiljene trenutke sa VMA.

"Ne sećam se tačno koja to dodela VMA bila, ali to je jedna od onih koju je vodio Mike Myers i na kojoj je on plesao 'river dance'. To je za mene bila najsmešnija stvar na svetu, to mi je jedna od najomiljenijih. Kako se zvao onaj tip koji je plesao? Patrick Flatley, da, da... to je bio Flatley. Njega je ismejavao. To je bilo da crkneš od smeha."

No comments: