Wednesday, November 12, 2008

SEKA DIŽE TUŽBU!



Iako je nedavno pozitivno prokomentarisala seriju „Vila Grande“, folk pevačica Seka Aleksić ogorčena je zbog pojedinih replika koje su se mogle čuti u toj TV parodiji i najavljuje tužbu protiv scenarista!
- Prvo sam čula samo tekst pesme „Iskoristi moje mane“ i to mi je bilo simpatično, ali kada sam pogledala celu epizodu, promenila sam mišljenje - ogorčeno kaže Seka za „Alo!“.
Ona je posebno pogođena što je u serijalu prozivaju po nacionalnoj osnovi.
- Sramotno je da neko u trci za što većom gledanošću uzima novac preko leđa nas, estradnih umetnika. Žalosno je što su u „Vili Grande“ zvezde predstavljene onakvima kakve zapravo nisu. Ima mnogo uvreda i svega ostalog. Pojedine replike koje su se mogle čuti u seriji su neprimerene i vređaju moju porodicu, a to neću dozvoliti!
Aleksićeva dodaje da je svoje estradno ime „jako dugo gradila“ i da neće dopustiti da je iko na svetu vređa, kao što su to učinili scenaristi parodije na živote javnih ličnosti.
- Ako nastave da preteruju, zna se šta im sledi. Tužba! Može neko da pravi parodiju na moje ime, na stihove koje pevam, sve to može da bude duhovito i simpatično i zbog toga se nikada ne bih naljutila. Ali, niko ne sme da vređa - kategorična je Aleksićeva.
Izvor: Alo

No comments: