Tuesday, November 4, 2008

Goca Tržan - Prejedem se, pa pijem tablete!

Prejedem se, pa pijem tablete

- Priznajem da nisam od žena koje drže dijete ili vježbaju. Pila sam tablete za mršavljenje, pijem ih i dalje kad se prejedem jer sam sklona tome, veliki sam hedonista, pa ponekad ne umjem da stanem. Ipak, mnogo igram, trčkaram za svojim djetetom i, na kraju krajeva, zadovoljna sam sobom i svojim životom.
Pojavila si se u nekim reklamama, od pomenutih tabletica za mršavljenje, do dušeka za spavanje... Šta nikada ne bi reklamirala?
- Duvan i alkohol jer ne pijem i ne pušim, kao ni uloške... sve ostalo može.


Koji te je trač o tebi najviše zasmejao u poslednje vreme? Čitala sam da su se komšije bunile jer ostavljaš prljave pelene ispred ulaznih vrata, pa zasmrde cjeo hodnik?
- Eto, takva budalaština me je zasmejala, zamolila sam novinara da mi kaže ko mu je to rekao, ali je odbio jer „štiti izvor“. Prava smehotresna olimpijada. Navikla sam se na to, kao i moja porodica, ćerka još nije svijesna situacije, tako da ne znam kako će reagovati kada bude malo porasla, ali trudiću se da je sačuvam od takvih situacija.
Nedavno si učestvovala u snimanju albuma za djecu „Da se okreće, Zemlja nikad prestat neće“. Šta puštaš svojoj ćerkici?
- Leni puštam samo dječje pjesmice, smatram da je to primjereno njenom uzrastu, ona treba kasnije da formira svoj ukus, ali zasad su tu Dragan Laković, Branko Kockica, Manda...


Izvor: Alo!

No comments: