Monday, November 17, 2008

HANKA I OSMAN ZA DLAKU IZBJEGLI SMRT!


http://www.hanka-paldum.com/images/hanka-home4.jpg

Hanka Paldum - Preuzela sam rizik

Hanka Paldum je bila klinički mrtva. Tog dana 1985. godine, kada je na svijet donijela sina Mirzu, Hanka je pala u komu i borba za njen život trajala je dva dana.

- Bila sam klinički mrtva. Srce mi je stalo, pulsa nije bilo. Ljekari su me vratili u život. Nakon dva dana kome, došla sam sebi. Nisam znala ni da li sam rodila... - prisjeća se Hanka.

Paldum kaže da nije ni čudo što joj se tako nešto desilo na porodu, jer su je ljekari odvraćali od trudnoće. Nije ih poslušala.

- Prevlada je moja strašna želja da imam potomke, da Mineli dam brat ili sestru, da tada učvrstim brak sa Muradifom. Preuzela sam rizik i sekunde su me dijelile od smrti. Doktorica mi je rekla: "Sami te Bog spasio i, prema svim medicinskim pravilima, ti bi sada bila na Barama" - govori Hanka.

Dva dana u kojima je lebdjela između života i smrti Hanki su, kako kaže, dali neobjašnjivu snagu.

- Tada sam posložila neke stvari. Postala sam jača, sigurnija... Nakon toga, sve je drugačije - dodaje Paldum.

http://www.osmanhadzic.net/indexdaten/foto1.jpg

Osman Hadzic - Ogroman strah

Pjevač Osman Hadžić doslovno je bio na rubu provalije. Vozeći iz Izole prema Portorožu, u namjeri da izbjegne automobil koji je sjekao krivinu, naglo je skrenuo i završio na "jugi 45". Za dlaku je izbjegao pad u provaliju duboku više od 200 metara.

- Izgubio sam svijest. Nasreću, prošao sam sa malim ozljedama, što je veliko čudo s obzirom na to da su ljudi koji su vidjeli moj automobil pitali je li kabriolet, jer je krov bio potpuno smrskan. Od sigurne su me smrti dijelile stotinjke. Ogroman je to strah. Vjernik sam i jasno mi je da me Bog dragi sačuvao i, naravno, zahvalan sam za svaki novi dan - govori Hadžić te u šali dodaje da mu je žao što nije sačuvao primjerak slovenskih novina na kojima je tada bio na naslovnoj strani.

Izvor: Avaz

No comments: