Monday, January 12, 2009

Seka tanka kao grana, Ceci prazna Marakana!

























Era Ojdanić i Čeda Čvorak snimili su duet. To i ne bi bilo ništa neobično, da nije riječ o kontroverznoj pjesmi „Ljakse“ iliti „Predsjednik“, koju su nedavno promovisali, a u kojoj njih dvojica pominju veliki broj kolega sa estrade. Za samo nekoliko dana pjesma je izazvala oprečne reakcije: od oduševljenja jednih, do zgražavanja drugih, a ovo najnovije „treš ostvarenje“ prati i vruć spot s mnogo lascivnih i komičnih scena u kojem se pojavljuje i striptizeta Branka Blek Rouz, koju Era junački šljepka po zadnjici. Čvorak, budući predsijednik, za govornicom fasuje cipele u glavu, dok je njegov ministar finansija Era uglavnom zadužen za seks skandale. Pošto u jednoj strofi „šeta na gej paradi“, pitali smo Ojdanića da li misli da će biti nova srpska gej ikona?

- Sve je moguće, mada je poznato da sam ja u životu bio s hiljadu žena. Ako treba, mogu da probam seks i s nekim muškarcem, jer sve je za probu, a ja probu nikada nisam naplaćivao - kaže poznati folker i dodaje:

- Nadam se da se kolege neće naljutiti, jer su oni koji su pominjani u pjesmi naše najveće pjevačke zvijezde. Piroman ima ćelu, a ne dugu kosu, a i Seka nije vitka kao grana, kako stoji u pjesmi. Htjeli smo da se našalimo, a prema prvim reakcijama, rekao bih da smo uboli pravi hit.

Sličnog mišljenja je i frontmen grupe „Luna“, idejni tvorac čitavog projekta:
- Mi smo htjeli da budemo duhoviti i pokazali smo svoje devijantne ličnosti, pa ako ispadnemo smiješni, ljudi će reći „vidi ove dvije budale“, što možda i nije daleko od istine. Sve kolege su pominjane u „snovima“, a u snu i ja mogu da idem na Mjesec, kao Lajka. Reakcije publike su odlične, a to nam je i bio cilj, da nasmijemo široke narodne mase.


ČVORKA ZA PREDSEDNIKA!

...Sanjao sam čudne snove:
Piroman ima dugu kosu,
Kitić skače u zanosu,
Era šeta na gej paradi,
Mitar Mirić na baušteli radi,
Seka tanka kao grana,
Ceci prazna Marakana,
svugde samo moja slika,
narod viče: Čvorka za predsednika!


Izvor: Kurir

No comments: