Monday, January 12, 2009

Donna Ares: Vrijeme je za bebu!


donna_ares_rodjendan-2

Najpopularnija Bišćanka, Donna Ares, novogodišnje, kao i prve noći 2009. godine nastupila je u diskoteci "Rodeo" u Istočnom Sarajevu. Posjeta je bila odlična, a atmosfera onakva kakvu mogu prirediti samo vrhunske estradne zvijezde. S obzirom na to da joj je rođendan prvog dana januara, to se saznalo u diskoteci, pa joj je odmah nakon ponoći publika na sav glas skandirala: "Donna, sretan ti rođendan". Pošto već nekoliko godina svoj rođendan proslavlja radno, pjevačica je ove godine odlučila da priušti sebi malo zadovoljstva, pa je pozvala najbliže prijatelje na slavlje koje je prvi put organizovala u svom novom stanu u rodnom Bihaću.
Odabrana ekipa slavila je do kasno u noć, uz obilatu trpezu i veliki izbor pića. Pored neizbježnog šampanjca, na Doninom rođendanskom partiju služilo se vino, crvena votka, nekoliko vrsta viskija, tako da je rijetko ko posegao za pivom.
Za muziku je bio zadužen njen izabranik Džavid Ljubovci, zatim prijatelji Slaven i Hamdija, a kasnije im se pridružio i pjevač Enko Midžić. Pred zoru se i slavljenica latila mikrofona i otpjevala nekoliko pjesama.
O atmosferi koja je vladala na pomenutom slavlju najbolje govore fotografije koje ekskluzivno objavljujemo.
Na naše pitanje da li je pored čestitki dobila još nešto za rođendan, Donna nam je odgovorila da je zatrpana poklonima. "Ne znam kako će to zvučati, ali iskreno rečeno, od poklona koje sam dobila mogla bih otvoriti mini radnju parfema, nakita i raznih modnih dodataka. Od Džavida sam dobila neku garderobicu koju sam davno pikirala, pošto ne volim iznenađenja, a ne znam ni čime bi me mogao iznenaditi kada sve imam. Što mi treba, moje je da izaberem, a on mi to kupi. Ipak, ni ja njemu nikada ne ostajem dužna, tako da sam mu za Novu godinu kupila parfem Tom Form Black Orchid. Što se tiče rođendanskog slavlja, mogu vam reći da je bilo izvrsno, a kažu kako počneš godinu, takva će ti i biti. Zato sam optimista i mislim da će tokom 2009. godine biti puno ovakvih druženja."
Donna Ares je od svojih prijateljica, osim standardnih poklona dobila i nešto veoma neobično.
"Pored parfema, nakita, cvijeća i ostalih poklona, moje djevojke, odnosno prijateljice su mi donijele na poklon i probušene kondome, u znak da bi konačno Džavid i ja trebali da napravimo bebu", kaže Donna kroz smijeh, te dodaje da je hit večeri bila tačka kada je stala za mikrofon i počela da imitira svoje kolege, voditelje i političare, a društvo se toliko smijalo da su slučajni prolaznici zastali ispod prozora stana da čuju šta se to dešava.

Izvor: SVIJET

No comments: