Friday, December 5, 2008

Sreća u nesreći

Nebojša Vojvodić, koji je u subotu ispao iz takmičenja “Zvezde Granda”, dobio poziv od Ace Lukasa da snime duet

Nebojša Vojvodić, koji je u subotu ispao iz takmičenja “Zvezde Granda”, nije ni slutio da mu je to ispadanje omogućilo novi početak. Naime, kada je Aca Lukas saznao da je ispao kandidat iz Subotice koji je pevao njegov veliki hit “Lična karta”, istog momenta stupio je u kontakt sa ljudima iz “Granda” i zatražio kontakt sa Nebojšom, saznaje Kurir iz dobro obaveštenog izvora. S obzirom na to da su obojica izvrsni interpretatori, koji imaju identičnu boju glasa, nema sumnje da će duetska pesma biti pun pogodak, spojivši mlađu i srednju generaciju.

U želji da proverimo verodostojnost naše priče, pozvali smo Acu Lukasa, koji nam je rekao:

- Odavno nisam čuo da neko tako dobro peva kao Nebojša. Nemojte da mislite da ovo govorim zato što je on tokom takmičenja u “Zvezdama Granda” pevao moje pesme. Svi kandidati su izvrsni, a njega sam primetio jer peva kao slavuj. Inače, veoma mi je žao što je Nebojša ispao, zato sam mu ponudio da snimimo zajedničku pesmu kako bi mu dao nadu i podršku za dalje bavljenje muzikom, jer sam ubeđen da on to zaslužuje.

Sa druge strane, Nebojša Vojvodić ne može da sakrije oduševljenje.

- Uvek sam osećao da je Lukas pravi čovek, ali ovakvu ponudu nisam mogao ni da sanjam. U svakom slučaju, hvala Lukasu na podršci i ponudi koja mi mnogo znači. Moram da sačekam još baraž koji će biti 13. decembra da vidim da li ću proći ili ne.

No comments: