Friday, April 3, 2009

Ognjen Amidžić: Erotičan sam i stidljiv

Ognjen Amidžić: Erotičan sam i stidljiv

Trenutno najpopularniji TV novinar i pevač govori za Press TV o Ognjenu Amidžiću, Slavici Ćukteraš, novim pesmama i ambicijama



Oskar Savić, TV novinar i pevač rođen u Valjevu, definitivno je svojom otvorenošću, nametljivošću i nesvakidašnjom pojavom osvojio srca publike. Od kada je na televiziji Pink počeo da vodi rubriku u popularnom „Amidži šou", autora i voditelja Ognjena Amidžića, Oskar je vrlo brzo otkrio da je multimedijalni talenat, pa je nedavno izdao i svoj CD prvenac. U intervjuu za Press TV priča o svojim voditeljskim počecima i najavljuje da bi uskoro mogao da se oproba i kao glumac.

Kako ste odlučili da postanete TV novinar?

- Sticajem okolnosti sam došao na televiziju. Želeo sam silno da budem nuklearni fizičar, ali zbog jako lošeg razumevanja fizike to je propalo. Okušao sam se na radiju kao spiker, ali sam brzo sklonjen. Postao sam muzički saradnik, pa reporter, pa onda i novinar u pravom smislu te reči.

Otkud saradnja sa Ognjenom Amidžićem?

- U trenutku mog prelaska na TV Pink to je bila jedina emisija koja je kretala i tu je bilo jedno upražnjeno mesto. Moja veza je dobro odradila posao i pored njegovog protivljenja ja sam ušao. Od tad nekako sarađujemo.

Kakvo je Vaše mišljenje o Ognjenu kao voditelju i da li planirate da nastavite saradnju?

- O Ognjenu sam imao vrlo lepo mišljenje dok nismo počeli da sarađujemo. Kad je počeo sa neprimerenim komentarima na moj račun, stvorio sam drugu sliku. Mislim da je sujetan. Što se mene tiče, ja bih vrlo rado nastavio sa radom, čak mislim da zaslužujem i veću minutažu. Ugovor nam ističe u aprilu, na moju veliku žalost.

Nedavno je izašao vaš prvi album „Erotika". Kakve su reakcije publike?

- Našoj muzičkoj sceni fale prave vrednosti kakav je moj CD. Pesme sam više namenio deci, jer se njima niko ne bavi, a tu je i nekoliko pesama koje ih polako uvode u svet odraslih.

Zašto ste odlučili da baš sa Slavicom Ćukteraš snimite duet „Zmija, žaba"?

- Zato što je lepa, ima lepe grudi, lepo peva i cakle joj se oči.

Da li imate u planu pokretanje autorske emisije?

- Naravno da imam jer to sanja svaki novinar, ali ne smem da vam kažem da mi ne biste ukrali ideju. Moja emisija bi bila lepog i kulturnog karaktera.

Priča se da ćete se oprobati i u glumački vodama? Sa kojom glumicom biste snimili seksi scene?

- Jao, sa svakom, ali ne bih se skidao tek onako. Mislim da sam jako erotičan, ali sam stidljiv. Te vruće scene bi trebalo da izgledaju kao da baš treba ono da se desi i da smo to mi, ali ne mi kao mi, već neki drugi ljudi koje mi glumimo.


Izvor

No comments: